BLOGLOVIN BLOGGER VIMEO FACEBOOK

Tuesday, December 10, 2013

CLASSIC TRINITY LADY

32
1
N: Kuvissa näkyy ihanan raikkaan värinen ja kesäinen Daniel Wellington -kello, jonka oon saanut yhteistyössä. Pystyn hyvin kuvittelemaan ton roikkuvan mun ranteessa lähes joka päivä kesällä, miksei tota voisi talvellakin käyttää. Tästä tuutte myöhemmin näkemään joitain asukuvia ja muistutankin teitä, että jos sieltä pukin kontista uupuu vielä pari kelloa, niin alennuskoodilla " xmasNL" saatte -15% alennusta kaikista kelloista joulukuun loppuun asti!

Kyseiseen kell<(click)oon* pääsette tästä

*saatu yhteistyössä

7 comments:

  1. Ihana toi kello ja toi Kalevala-sormus♥ Ihmetyttää vaan, että monta kelloa te oikeen kokoajan saatta tuolta yhteistyössä? Ettehän te käytännössä edes tee mitään sen eteen, paitsi vähän mainostelette.. Ei ole nimittäin ihan mitään halpoja noi kellot!

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.danielwellington.com/fi/wristband-classic-trinity
      ^ 25 euroa ei ole minun mielestäni paha hinta kellosta :)

      Delete
    2. kyseisellä kellolla on hintaa 129 :) ja pelkkä ranneke on 25e :)

      Delete
  2. öö mitä hemmettiä teette noin monella kalliilla kellolla? ite omistan yhen...

    ReplyDelete
  3. voisitko laittaa sen linkin uudestaan ku se ei jostain syystä aukee tosta? :o

    ReplyDelete
  4. mihin toi alennuskoodi laitetaan? en oikeen ymmärrä, ei tuolla mun mielestä ollut mitään kohtaa mihin sen ois voinu laittaa :D

    ReplyDelete
  5. Minne kohtaan tuolla saa syötettyä ton koodin kun tilaa??

    ReplyDelete