BLOGLOVIN BLOGGER VIMEO FACEBOOK

Wednesday, October 26, 2011

pari päivää sängyn pohjalla

L: päivän aikana ehtii tulla paljon ajatuksia tonne pääkoppaan, mitä haluis jakaa teijänki kans tääl blogin puolella, mut ku alkaa kirjottaa postaust niin kappas... ei tuu yhtään mitään tekstii ! oon ollu maanantaist asti vaa kotoo tääl sängyn pohjal.. kuumees ! 38,5 astet, ihanaa! kolmen päivän aikana oon syöny paljon, soittanu sähköpianoo (ainakin yrittäny), juonu teetä, pelanu pikkusiskon kans uunoo, valvonnu, kattellu tähtii ikkunasta, leikkiny kissan kans, tuijottanu naamakirjan etusivuu ja x factorii kattellessa ihmetelly, kuinka lahjakkait ne ihmiset siellä on :o huomenna ois paluu takaisin normaaliin arkee pitkästä aikaa :) en muista enään minkälaista on olla koulus ku en oo ollu siel nyt puoleentoista viikkoo :o outoo !

Picnik collage 3Picnik collage 2Picnik collage 1 

20 comments:

  1. voiei mulle kans paavo pesusieni -muki ! <3

    youngandboredd.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. sallai: aijaa:)
    peppii: voi kiitos:)
    hansu : kiitoksii ! :)

    ReplyDelete
  3. millä oot muokannu näitten kuvien värit tollasiks ihaniksi? :)

    ReplyDelete
  4. uiui ihana tuo kissa (: onks se sinu vai kene?

    ReplyDelete
  5. Eikää, teillä on söpö kissaa :))

    ReplyDelete
  6. miten oot muokannu noi kuvat tollasiks jänniks noi on niiku mustavalkosii muttei kuitenkaa mustavalkosii ? voitko selittää ? ja ääää ihania kuvia taas kerran :)!

    ReplyDelete
  7. ela: oon muokannu nää pixlr ohjelmalla. ja siis alunperin kuvasin nää kaikki mustavalko asetuksella ja sit muokkaus ohjelmalla oon muokannu noit värei :)
    ansku: thanks:)
    annika: yritän ja kiitti =)
    elisa: toi kissa on mun ! :)
    dana: jep ! mun kullan kallis! :))
    anonymous: no kuvasin ne musta valko asetuksella ja sit muokkasin niit värei pixlr.com ohjelmalla netissä online :) eli se on ilmainen ja sitä ei tarvitse ladata koneel :)

    ReplyDelete
  8. aaiva ihania kuvia! paranemisii :)!

    ReplyDelete
  9. ihania kuvia (: mäki haluun tollasen paavomukin

    www.mellunnn.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. jassu : kiitos! :))
    mellu : hiihii=) ite sain sen joskus oisko neljä vuot sitten saksasta! :) ja oon rakastunu siihe, enkä luovu siit varmaan ikinä !:D

    ReplyDelete
  11. wonderful pictures ((:

    lots of love from germany!

    YOUNGWILDANDFREE

    ReplyDelete
  12. ooi ihania kuvia! :) ja paranemisia!

    ReplyDelete
  13. miks nora postaa paljo harvemmin ku sä:(

    ReplyDelete
  14. vähä kiva tapetti!

    ReplyDelete