BLOGLOVIN BLOGGER VIMEO FACEBOOK

Wednesday, November 5, 2014

TULEVAT PRINSESSAT HOI!

L: Käytiin tänään Noran kanssa viemässä meidän vaatteita sinne Selected 2nd hand -kirppikselle, josta puhuttiin noin viikko sitten täällä blogin puolella. (Sen postauksen voi lukea TÄSTÄ.) Noran vaatteet löytyy pöydästä numero 2 ja mun vaatteet pöydästä numero 15. Sen lisäksi löydätte kirppikseltä myös mun vanhojentanssimekon muiden ihanien mekkojen joukosta! Kirpparilta löytyy siis ihan oma nurkkaus vanhojentanssimekkoja varten. Joten kaikki tulevat prinsessat, joilla ei vielä ole mekkoa, käykää ihmeessä kurkkaamassa! Mun mekko on kokoa 34-36 ja lisää kuvia mekosta löytyy TÄSTÄ ja TÄSTÄ postauksesta! :)
UntitledUntitled

5 comments:

  1. kauanko teidän vaatteita on siellä myynnissä? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tiistaihin asti:) muistaakseni vielä tiistainaki on myynnissä:)

      Delete
  2. Mun mekko on kuitenkin sielä marraskuun loppuun asti :)

    ReplyDelete
  3. mistä sä olet ostanut ton alkuperäisesti :-) aivan unelma mutta tarvisi 36-38 koon :'(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uskoisin et toi mun mahtuis sullekki:) siel on meinaa noi nyörit takaa ;) mut alunperin zazabellasta! Voithan aina tulla sovittelee!

      Delete