BLOGLOVIN BLOGGER VIMEO FACEBOOK

Monday, June 3, 2013

Cheers

123
4
illan asu:
toppi H&M
hame JC
kengät Vagabond

N: Oon niin kateellinen kaikille ylioppilaille... Haluisin ite olla jo lukion päättänyt ylioppilas, mutta mulla on vielä pari vuotta siihen. Oltiin siis Liisan kanssa launtaina kiertelemässä ylioppilasjuhlissa. Harmi vaan että meillä oli kamera mukana vaan Siljan juhlissa, joten kuvia ei oo muista kauniista ylioppilaista. Oltiin niin väsyneitä kaiken ton syömisen jälkeen että mentiin kaikki kolme siljan sänkyyn nukkumaan päikkärit, jonka jälkeen alettiin valmistautumaan iltaa varten. Meijän loppuilta meni loistavasti kavereiden kanssa ja sunnuntaitakin vietettiin meillä pienellä porukalla. Onnea vielä kaikille ylioppilaille ! (:

7 comments:

  1. Onko Silja siis teitä molempia 2 vuotta vanhempi?

    ReplyDelete
  2. Ootteko siskoksii vai vaan tosi hyviä kavereita? Tää on ihan huippu blogi ja molemmat ootte tosi kauniita ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oon järkyttynyt! Mä oon kokoajan luullut että ootte siskoja en tiedä miks haha:D

      Delete
  3. Voisitteko tehä joskus jonkinlaisen videopostauksen yhdessä? :)

    ReplyDelete
  4. onko siljalla blogia? :)

    ReplyDelete