BLOGLOVIN BLOGGER VIMEO FACEBOOK

Monday, May 7, 2012

Kuulumisia

Simple Plan - Untitled
Instagram kuvia...
ä1-horzä4
Uusia juttuja...
3 4 1a 2
L: Tää postaaminen ei oo enään niin kivaa, ku joskus ennen.. En jaksa kantaa kameraa mukana ja ei vaan oo aikaa/voimaa tulla postaamaan.. :( Pahoittelen suuresti! Juttelin tänään koulussa asiasta Noran kans ja hänel on ihan samanlainen kausi meneillää, mut toivottavast se innostus tähän postaamiseen tulis takaisin jossain vaiheessa. Tos ois teille kuitenkin pari kuvaa instagrammista ja mun ostoksista. Viikonloppu vierähti jääkiekon, ruuan ja hyvän seuran parissa! Ja vaikka kuinka mä siitä jääkiekosta tykkään niin mua pistää ärsyttää, ku koko facebook on täynnä jääkiekko päivityksiä! ÄRSYTTÄVÄÄ :( Tänään yks tyttö piti musiikintunnilla esitelmän Simple Plan bändistä ja mun ilta on menny niitten kappaleitten parissa.. käytiin myös Jeminan kans pienellä lenkillä ja nyt on kyllä hyvä fiilis!

15 comments:

  1. ooot hirmu nätti tossa ekassa kuvassa!:)

    http://rright-round.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. mul on tota samaa lakkaa ja se haisee niii hirveelt et hyhhhyh :DDD:DD:D:

    ReplyDelete
  3. Mistä oot ostanut ton Lorealin sivellin paketin ? :)

    ReplyDelete
  4. liikutko noran kanssa paljonki ?

    ReplyDelete
  5. hehee simple plan on yks mun suosikki bändeist:) harmi vaa et aloit nyt vasta kuuntelee enemmän niitä ku viimekuussa ne oli keikal tääl ja oli aivan parhait.

    ReplyDelete
  6. Oii, muistan ku soitettii toi Untitled 5 vuotta sitte seiskalla tyttöbändin kans ja meiän bändi sai siitä nimen, siis nimetön :D

    http://ruusukerotta.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. kivat biksut :)

    http://saanae.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. ostin samat biksut joku viikko sitte :) ihanat on!

    ReplyDelete
  9. teil on ihana blogi! :) oon miettiny, et mil koodil saatte nuo kuvat muokattuu nii, et ne tummenee ku laittaa hiire päälle :) oo killti ja valase mua vähä! :)

    ReplyDelete
  10. simple planin astronaut on ihana!

    ReplyDelete
  11. vitsi sulle sopii sairaan hyvin noi kiharat tai noi laineet :)!!

    ReplyDelete
  12. Mikä sun ja Noran tilanne täl hetkel on? äläkää lopettako bloggaamisttt D:

    ReplyDelete