BLOGLOVIN BLOGGER VIMEO FACEBOOK

Thursday, June 16, 2011

Huomenna nokka kohti Turkkia!


Euromarket 9.95€
JC 7,45€
JC 4,95€
JC 7,45€
JC 4,95€
2,50€/kpl
JC 2,45€
Hiuksista lähti 18cm
L: Moikka! Mun hiukssista lähti 18cm pois :) Nyt ette voi enään ihailla mun pitkiä hiuksia :P no mut kyl ne sielt nopeest kasvaa. Oon ollu nyt kaks päivää myymäs mansikoit ja se on ollu ihan mukavaaa puuhaa. Tos ois kans parit ostokset viime päiviltä. Ei mulla sitten mitään muuta ku et mul on viikon tauko täst postaamisest ku lähden huomenna turkkiin Siljan kanssa. se on sitten moro! (:

28 comments:

  1. kivat noi kengät! ja heei meetteks alanyaan? (:

    ReplyDelete
  2. ihanan pitkät noi hiukset on silti ! :) pitäkää hauskaa turkissa! vitsi ku kaikki lähtee nyt johonki ja ite pääsen vast ens kuussa :( mut onneks pääsen!

    ReplyDelete
  3. mut raiskattiin turkissa, että kannattaa olla varovainen...........................................

    ReplyDelete
  4. mäki oon just lähös turkkiin, pidä hauskaa siel ja ota paljon kuvii :--)

    ReplyDelete
  5. mis myyt mansikoit ? (: oon ite kans menos myymää mansikoit täs kesäl (:

    ReplyDelete
  6. kivoja kuvia taaas vaihteeeks (: kivaa matkaa sinne!

    ReplyDelete
  7. terhi : mennäään kusadasiin (:
    lotta: kiitoksii ja juu pidetään (;
    anonymous: kiva tietää ;S
    siiri : juuuu (:
    noora: honkongin pihal tai siiin :))
    ida: kiitoksii =)

    ReplyDelete
  8. huomenna nokka kohti lontoota! =)

    ReplyDelete
  9. Kivaa matkaa, itte olin Turkissa just jonkin aikaa sitten:--) ++Ihania juttuja oot ostanu!

    ReplyDelete
  10. joo mäki tiiän yhen tutun kuka oli raiskattu turkissa :DD ;s kantsii vissii varoo nitä tarjoilijoita ymym :D tai niitä ravintola tyyppejä, joku semmonen se oli ollu!

    Mutta hyvää matkaa teille! :)

    ReplyDelete
  11. hyyyi kummal on venytys!! itte en oikeen tykkää mut ei pahal (: ja muute sul on vielki vaik kuink ihanan pitkät hiukset <3

    ReplyDelete
  12. kivoi ostoksii ! ja hyvää matkaa :)
    travel safe ;)

    ReplyDelete
  13. mite mansikoit pääsee myymää? :D

    ReplyDelete
  14. noi on ihan järkkypitkät nytki ! :o Ihanat ♥

    ReplyDelete
  15. pidä hauskaa turkissa ! (:

    ReplyDelete
  16. miks just turkkii : D ?
    en oo ikin kuullu sielt mitäää positiivist palautetta, paitsi halvat vaatteet...........

    ReplyDelete
  17. wää sun hiukset on vaiks kui pitkät vielki, reiluu :-DD
    mistä muuten noi pari venytyskoruu on?? :)

    ReplyDelete
  18. ihanat housut ! ite oon kattellu noita jo jonku aikaa mut vähä rahasta puutetta .. nii ! iha super hieno kamera (: canonin ? vai kattosinko vääri :D

    ReplyDelete
  19. Me lähetään viikon päästä!

    ReplyDelete
  20. Kiva toi toppi jossa on vetskari selässä :)

    ReplyDelete
  21. kummas korvas sul on venytys, vai onks molemmissa ?(:

    ReplyDelete
  22. ihaha huppari tos :) mist se on?

    ReplyDelete
  23. heyy mistä noi sun aurinkolasit on jotka on tuos : summertime postaukses :)
    ja muute tosi kiva blogi !

    ReplyDelete
  24. mä ostin kans viikko sitten JC:stä ton samanlaisen harmaan topin ku sä mis on noit jotai kuvioita , nii mulla se ainaki makso 9.95 eikä 4.95 ? onks tossa virhe vai ootko saanu sen halvemmalla ku mä :D ostin kyl ihan eri puolelt suomee ku sä

    ReplyDelete
  25. miten te teette yhteistyötä ton jump inin kaa?

    ReplyDelete
  26. Mistä noi venytykset ostettu?

    ReplyDelete
  27. Ite just tulin äsken yöllä kotiin turkista! ::D

    ReplyDelete